Texet AB I upplands Väsby söker medarbetare till kundtjänst (föräldravikariat)

Tjänsten medför daglig telefon och/eller mailkontakt med Texets återförsäljare. Genom ett positivt och serviceinriktat bemötande hjälper du kunderna, med såväl orderläggning som allehanda frågor kring våra produkter och leveranser, samt agerar back-up till våra utesäljare.

Tjänsten medför daglig telefon och/eller mailkontakt med Texets återförsäljare. Genom ett positivt och serviceinriktat bemötande hjälper du kunderna, med såväl orderläggning som allehanda frågor kring våra produkter och leveranser, samt agerar back-up till våra utesäljare.

För att lyckas i rollen är Du glad och positiv samt mycket serviceinriktad. Du är stresstålig och tycker om att ha ”många bollar i luften” samtidigt och förstår värdet av ett bra kundbemötande.

För tjänsten är god datorvana ett krav och tidigare erfarenhet från liknande tjänst alternativt andra säljtjänster meriterande.

Ansökan

Tjänsten är placerad på Texets huvudkontor i Upplands Väsby och är ett 12 månaders vikariat med start 2/1 2023. Intervjuer kommer att genomföras löpande så maila Din ansökan snarast – med tillhörande CV – till rekrytering@texet.se.

Eventuella frågor kring tjänsten besvaras av Sandra Jonasson på 08-587 606 00 (sandra.jonasson@texet.se) alternativt Krister Jonfelt på 0708-99 80 33 (krister.jonfelt@texet.se).



OM

Texet AB, med lager och kontor i Upplands Väsby, ingår i New Wave Group och är en av de ledande grossisterna av profilkläder. Under egna varumärken - James Harvest Sportswear, J.Harvest & Frost, Printer Active Wear och Mac One – marknadsför och säljer Texet profilkläder via återförsäljare, systerbolag och distributörer i större delen av Europa samt Canada och Australien.

Mer information om Texet AB och New Wave Group AB på: www.texet.se www.nwg.se.